Rejestracja Regulamin Jak korzystać? O nas i kontakt Sprzedaż hurtowa FAQ
Logowanie  Zaloguj
Newsletter: Zapisz dane
Pomocy! Zapomniałem hasła!
SZUKAJ
INFORMACJE OGÓLNE:

1. Zamówienia można składać drogą elektroniczną na stronie sklepu, 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Realizacja zamówień odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-15:00.

2. Klient zobowiązany jest wypełnić w formularzu zamówienia wszystkie pola oznaczone gwiazdką.

3. Istnieje możliwość zmiany, korygowania oraz anulowania złożonego i potwierdzonego zamówienia, wysyłając e-mail pod adres biuro@cenzi.pl nie później niż 2 godziny od jego złożenia. Nie dotyczy to zamówień już zrealizowanych tj. wysłanych

4. W przypadku braku możliwości sprawdzenia lub skorygowania zamówień budzących wątpliwość lub zawierających niekompletne dane, nie zostaną one zrealizowane do czasu weryfikacji zamówienia lub uzupełnienia brakujących informacji.

5. Ceny towarów oferowanych w sklepie są cenami brutto. Oferta jest ważna do wyczerpania zapasów.

6. Na życzenie klienta wystawiamy faktury VAT. Niezwłocznie po złożeniu zamówienia prosimy o przesłanie danych niezbędnych do wystawienia faktury.

JAK PRZEGLĄDAĆ WYROBY.

1. Aby znaleźć interesujący nas wyrób zaczynamy od wyboru kategorii głównej tj. odzież męska, damska, młodzieżowa, dziecięca, obuwie oraz promocje i wyprzedaż.

2. Po wybraniu kategorii głównej możemy wybrać podkategorię np. bluzy, dresy itp.

3. W podkategoriach można przeglądać wyroby lub przejść do interesującego nas rozmiaru. Nie wszystkie wyroby w danym momencie są dostępne we wszystkich rozmiarach.

4. Osoby pragnące znaleźć konkretny produkt (np. bluza Nike) mogą skorzystać z wyszukiwarki.

WIDOK WYROBU

1. Po otwarciu okna z konkretnym wyrobem możemy zapoznać się z jego dokładnym opisem tj. kod (ID wyrobu, w razie kontaktu telefonicznego lub mailowego koniecznie podaj ten numer, ułatwi to nam identyfikację wyrobu i przyśpieszy uzyskanie wymaganych informacji) marka, model, technologia, skład materiału. Znajduje się tam również tabela rozmiarowa w której podane są wymiary rzeczywiste wyrobu.

2. Po zapoznaniu się z wyrobem wystarczy dodać go do koszyka i finalizować zamówienie.

FINALIZOWANIE ZAMÓWIENIA

1. W tym miejscu zostaniecie Państwo poproszeni o wybranie sposobu płatności i wysyłki.

2. Do dyspozycji mają Państwo

- płatność kartą kredytową,

- przelew elektroniczny za pomocą platformy transakcyjnej  Przelewy24.pl

- przelew własny - dokonany elektronicznie lub osobiście w Państwa banku lub placówce pocztowej,

BMKA Spółka Jawna
Szewska 6
33-100 Tarnów
Raiffeisen Bank Polska S.A.
69 1750 1338 0000 0000 1151 3387

- płatność przy odbiorze.

3. Następnie zostaną Państwo poproszeni o podanie sposobu wysyłki towaru. Do wyboru pozostają następujące opcje:

- Poczta Polska,

- kurier,

- odbiór osobisty.

LOGOWANIE I REJESTRACJA

1. Nasi zarejestrowani klienci zostaną na tym etapie poproszeni o zalogowanie się i kontynuację finalizowania zamówienia.

2. Osoby dokonujące zakupów pierwszy raz, po wypełnieniu formularza rejestracyjnego, będą kontynuować finalizację zamówienia.

Po dokonaniu w/w czynności zamówienie zostaje złożone o czym zostaną Państwo poinformowani mailowo. O fakcie przyjęcia zamówienia do realizacji, a także o wysyłce towaru zostaną Państwo również poinformowani stosownym mailem.

Wysyłka zamówień następuje maksymalnie w ciągu 24 godzin od daty otrzymania płatności lub informacji o przesyłce płatnej przy odbiorze. Zamówienia złożone przed godziną 14.00 są wysyłane tego samego dnia, w przypadku wysyłki za pośrednictwem kuriera – przed godziną 12.00.