Rejestracja Regulamin Jak korzystać? O nas i kontakt Sprzedaż hurtowa FAQ
Logowanie  Zaloguj
Newsletter: Zapisz dane
Pomocy! Zapomniałem hasła!
SZUKAJ

Wszystkie oferowane przez nas produkty pochodzą z legalnego źródła, są oryginalne, posiadają oryginalne metki firmowe producenta oraz są fabrycznie zapakowane


Sposoby płatności:


1/ gotówką przy odbiorze towaru ( wyłącznie dla przesyłek na terytorium Polski ) od pracownika poczty lub kuriera , jak również w przypadku odbioru osobistego

2/ przelewem na nasze konto

3/ kartą kredytową lub przelewem elektronicznym bezpośrednio z poziomu naszego sklepu - obsługiwane przez platformę Przelewy24.pl


Wysyłka towaru


Przesyłki za pobraniem wysyłamy paczką priorytetową poprzez Pocztę Polską lub firmą kurierską Siódemka najpóźniej w dniu następnym po potwierdzeniu złożenia zamówienia. Przy płatności przelewem lub kartą kredytową przesyłki wysyłamy po otrzymaniu potwierdzenia wpłaty w systemie.

Wszystkie produkty oferowane w naszym sklepie są dostępne natychmiast i wysyłane w ciągu 24 godzin od daty potwierdzenia zamówienia.

Składając zamówienie w sklepie internetowym www.cenzi.pl Klient przyjmuje do wiadomości, że pociąga to za sobą obowiązek zapłaty.


Koszty przesyłki


Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem Poczty Polskiej przesyłką priorytetową lub firmy kurierskiej Siódemka.

Na terenie Polski klient pokrywa następujące koszty wysyłki:

22 PLN - przy wysyłce za pośrednictwem kuriera i płatności za pobraniem
18 PLN - przy wysyłce za pośrednictwem Poczty Polskiej i płatności za pobraniem
18 PLN - przy wysyłce za pośrednictwem kuriera przy przedpłacie przelewem lub za pośrednictwem przelewy24.pl przy zamówieniach do 300zł
13 PLN - przy wysyłce za pośrednictwem Poczty Polskiej przy przedpłacie przelewem lub za pośrednictwem przelewy24.pl przy zamówieniach do 300zł
0 PLN - przy wysyłce za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kuriera przy przedpłacie przelewem lub za pośrednictwem przelewy24.pl przy zamówieniach powyżej 300zł.


W przypadku wysyłek za granicę Polski prosimy o kontakt w celu ustalenia kosztów wysyłki dla konkretnej destynacji.


Nasza firma prowadzi działalność gospodarczą od 1993r.. Formą prawną działalności jest spółka jawna zarejestrowana w KRS pod numerem 0000253754, NIP: 873-00-11-977, REGON: 852495039. Właścicielem sklepu internetowego CENZI jest firma BMKA Spółka Jawna, Szewska 6, 33-100 Tarnów.

Organ, który zarejestrował działalność gospodarczą: KRS 0000253754 Adres przedsiębiorstwa: BMKA sp.j., Szewska 6, 33-100 Tarnów Adres do reklamacji: BMKA sp.j., Szewska 6, 33-100 Tarnów


Wymiana zakupionego przedmiotu


Cenzi.pl zapewnia możliwość wymiany zamówionych produktów w przypadku , gdy kupujący nie jest zadowolony z produktu lub rozmiaru , który otrzymał. Zwrot w celu wymiany jest możliwy w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty doręczenia przesyłki pod warunkiem, że znajduje się w oryginalnym opakowaniu , nie nosi śladów używania, posiada oryginalne metki i oznaczenia oraz dowód sprzedaży, np. paragon albo fakturę.

W przypadku dokonywania wymiany towar proszę odesłać na adres BMKA , ul. Szewska 6 , 33-100 Tarnów z dopiskiem cenzi.pl .

Do przesyłki z towarem proszę dołączyć następujące informacje : imię i nazwisko, dokładny adres na jaki należy odesłać wymieniony produkt, numer zamówienia, dowód sprzedaży ( np. paragon lub faktura) oraz indeks towaru z rozmiarem na który ma nastąpić wymiana . Sklep w ciągu 3 dni roboczych dokona sprawdzenia odesłanego produktu i jeżeli towar spełnia powyższe wymagania, sklep w ciągu 7 dni roboczych wyśle wymieniony towar. Cenzi.pl zastrzega sobie możliwość braku towaru o czym poinformuje Klienta, a należność zostanie odesłana na konto Klienta.



Zwrot zakupionego towaru


Każdy klient cenzi.pl posiada prawo zwrotu kupionego u nas towaru, bez względu na przyczynę, w ciągu 14 dni od daty doręczenia przesyłki pod warunkiem, że : znajduje się w oryginalnym opakowaniu, nie nosi śladów używania, posiada oryginalne metki i oznaczenia oraz dowód sprzedaży,np. paragon lub fakturę . W przypadku dokonywania zwrotu towar proszę odesłać na adres BMKA , ul. Szewska 6 , 33-100 Tarnów z dopiskiem ‘Cenzi.pl’.

Do przesyłki z towarem proszę dołączyć następujące informacje : imię i nazwisko, dokładny adres, numer zamówienia, dowód sprzedaży ( np. paragon lub faktura) oraz numer konta bankowego . Sklep w ciągu 3 dni roboczych dokona sprawdzenia odesłanego produktu i jeżeli towar spełnia powyższe wymagania, sklep w ciągu 7 dni roboczych dokona zwrotu środków pieniężnych na konto Klienta.



Reklamacje


Opis procedury reklamacyjnej:

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem biuro@cenzi.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

-imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego
-datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji
-przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego
-wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

Reklamacje towaru zakupionego w sklepie www.cenzi.pl rozpatrywane są zgodnie z Ustawą z 27.07.2002 o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej i zmianie Kodeksu Cywilnego DZ.U.141 poz. 1176, przez okres 24 miesięcy od daty wydania towaru kupującemu. W terminie 14 dni od daty odbioru przesyłki z reklamowanym przedmiotem ustosunkujemy się do sposobu rozpatrzenia reklamacji. Prosimy o przesłanie zgłoszenia reklamacyjnego razem z reklamowanym produktem wraz z otrzymanym dowodem sprzedaży np. paragonem lub fakturą. W przypadku uznania reklamacji, towar wymienimy na wolny od wad, a w przypadku gdy będzie to niemożliwe wskutek braku danego towaru w magazynie, zaoferujemy do wyboru inne dostępne w sklepie towary lub zwrot należności.

Przesyłkę z kwestionowanym towarem proszę wysłać za pośrednictwem Poczty Polskiej paczką priorytetową na adres BMKA , ul. Szewska 6 , 33-100 Tarnów , z dopiskiem ‘Cenzi.pl – reklamacja’.



Anulowanie zamówienia


Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy:

W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności.

Aby odstąpić od umowy, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: biuro@cenzi.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres: BMKA sp.j., Szewska 6, 33-100 Tarnów.

Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy):
Miejscowość, data:
Imię i nazwisko konsumenta:
Adres zamieszkania:
Nazwa i adres przedsiębiorcy:

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość

Oświadczam, że zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271 ze zm.) odstępuję od umowy ..................................................................... nr ................ ………….. zawartej dnia......................................................w.................................................................. Proszę o zwrot kwoty....................zł (słownie: ........................................................................) przekazem pocztowym na adres.............................................................................................. lub na konto nr......................................................................................................................... Zwracam......................................................................................... w stanie niezmienionym

podpis Konsumenta



Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru.



Zobowiązujemy się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.

W przypadku nabycia wadliwego produktu, kupujący może zdecydować, czy woli obniżenie jego ceny, czy odstąpienie od umowy.

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

Firma nasza przestrzega i respektuje wszystkie zapisy prawa wynikające z Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.



Faktura VAT


Każdy towar wysyłany jest wraz z paragonem . Jeżeli zamiast paragonu kupujący chce otrzymać od nas fakturę VAT, proszę powiadomić nas o tym zaznaczając właściwą opcję w momencie składania zamówienia.



Newsletter


Dokonując zamówienia lub używając opcji newsletter wyrażają Państwo zgodę na otrzymanie informacji marketingowych droga mailową.



Ochrona Danych Osobowych


Dane osobowe będą przetwarzane przez cenzi.pl z zachowaniem wszelkich wymogów bezpieczeństwa, które określono w Ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.



Zastrzeżenia


Podane dostępne rozmiary oraz ceny są informacjami aktualizowanymi na bieżąco . Informacje znajdujące się na stronach internetowych cenzi.pl nie stanowią oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego. Klient składając zamówienie na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru przesyłki u listonosza bądź kuriera . W wyjątkowych sytuacjach cenzi.pl zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia w przypadku braku towaru lub jego wcześniejszej sprzedaży.



Kontakt


Wszelkich informacji dotyczących naszych produktów i zasad sprzedaży w sklepie Cenzi.pl udzielamy mailowo : biuro@cenzi.pl lub telefonicznie - 14 655 44 11 (czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00 - 15.00), 883 382 418 (czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00 - 17.00). Kontakt faksowy : 14 621 06 01.


Właściciel sklepu


Właścicielem sklepu internetowego Cenzi.pl jest firma BMKA Spółka Jawna, Szewska 6, 33-100 Tarnów.



Prawa autorskie


Wszystkie zdjęcia na stronie sklepu są własnością Cenzi.pl. Ich publikowanie, kopiowanie, przetwarzanie oraz wykorzystanie bez wiedzy i zgody Cenzi.pl jest zabronione!